Henkilöauto / B

B-ajokortin ajamiseen kuuluu vähintään 4-teoriatuntia, 10 ajotuntia sekä ns.riskienhallintaosuus. Kaikki on suoritettava ennen tutkintoa.

EAS teoriatunnit 1-4

*Kurssimaksu 70 €

Henkilöautokortti B, perus

Minimimallin perusvaihe sisältää 4 teoriatuntia ja 10ajotuntia, riskikoulutus, itseopiskelumateriaalin, toimistokulut sekä ajoneuvon käytön 1. tutkinnossa. Kurssin suorittamisen jälkeen on kuljettajantutkinto, jonka hyväksytyn suorittamisen jälkeen saa ajokortin.

Kurssimaksu: 999 €
+ viranomais- ja tutkintomaksut

Henkilöautokortti B, laaja

Laajempi perusvaihe sisältää esim.4 teoriatuntia ja 14 ajotuntia, riskikoulutus, itseopiskelumateriaalin, toimistokulut sekä ajoneuvon käytön 1.tutkinnossa. Perusvaihe päättyy hyväksytyn kuljettajantutkinnon suorittamiseen ja sen jälkeen saa ajokortin.

Kurssimaksu: 1250 €
+ viranomais- ja tutkintomaksut

Henkilöautokortti B, riskienhallintakoulutus (jos erikseen)

Riskienhallintavaihe. Opiskelusta osa tapahtuu Jyvässeudun ajoharjoitteluradalla.

Kurssimaksu: 320 €
+ ratamaksu 65 €

Opetusluvan yhteisopetus, henkilöautokortti B

Opetusluvilla ajamaan opettelevat voivat osan opetuksesta hankkia autokoulussa. Esim. riskienhallintakoulutus on pakko käydä autokoulun kautta.

Lisäajotunti 80 €
Soita ja kysy vaihtoehdoistamme.

Muut kulut, viranomais- ja tutkintomaksut:
Ajokorttilupa 39 €€, teoriakoe 40 €€, ajokoe 99 €, ratamaksu 65€ €

Kaikki ilmoitetut hinnat sis. alv. 24% / 10%.

Kiinnostaako sinua muut ajokorttiluokat?